tisdag 7 januari 2014

Tillsammans är vi starka!

Dagen började som sagt dåligt.

Och med min obefintliga energi ska jag nu ta tag i att ringa till FK och hjälpmedelssamordnare.

Det känns genast lättare då jag vet att idag postar PostDBT vår gemensamma skrivelse till myndigheten Vårdanalys. Själv hade jag inte klarat det - men tillsammans har vi varit grymt starka och målinriktade!

Vårdanalys tar sig inte an enskilda patientanmälningar utan ser till och utreder i det större perspektivet. Vi hoppas att de vill utreda det som vi båda upplever saknas i vården idag och som vi har förstått att många av er andra också drabbats av.

Jag sparar på min energi och låter PostDBT berätta resten för er! Läs gärna hennes inlägg här!

4 kommentarer:

  1. Heja er!!! Ensam orkar man inte, men tillsammans kan man kanske komma någon vart. Problemet är ju bara när man inte känner någon annan i samma situation. Kram! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :-) det är skönt att slippa vara ensam som drar! Vi hände inte heller varandra från början men har lärt känna varandra på vägen...
      Kram

      Radera