tisdag 25 februari 2014

Antiklimax

Har varit jättesugen på godis hela dagen. Efter en och en halv godis nu ikväll subluxerar jag käken på ena sidan och disken hamnade i kläm. 

Jippi liksom! Skitont och helt sned i bettet. :-(

Inget mer godis, och inte nån grov macka - i stället blev det ljus macka doppad länge i te. Blev så äckligt att jag inte fick i mej tillräckligt - är jättehungrig fortfarande.

Sen tidigare vet jag att det som gäller nu är hel avlastning av käkleden - med bara flytande kost - en hel vecka. 

Hade verkligen behövt min bettskena nu! 

Morr!

2 kommentarer:

  1. Har inte så många ord idag men skickar en kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. En kram räcker långt! Tack! Kram!

      Radera

Diciplinerad inaktivitet

Jag måste erkänna att jag ibland önskar att jag hade en sjukdom som gick att förbättra med hård fysisk prestation.  Som krävde aktivitet. Ja...