söndag 9 mars 2014

Urtvättad

Är extremt trött idag, känner mej helt utpumpad kroppsligt och känslomässigt. Som en gammal trasa som använts och tvättats för många gånger så den nästan faller isär. 

När jag är så här trött antar det mesta orimliga proportioner och saker blir till stora berg. Jag vill egentligen bara lägga mej och blunda under täcket men då det är helg biter jag ihop och är med familjen. Urbota dumt men jag VILL inte alltid låtsas om att det är så illa som det är, samtidigt som jag inte fungerar så bra när det är så här. 

Jag blir irriterad och lättstött och hjärndimman gör att jag inte får fram det jag vill säga, blandar ihop ord, glömmer hela tiden och gör helt knasiga saker. Att sonen är så trött att han bara gråter för allt, är energikrävande och förstärker min egen trötthet. 

Ser inte fram emot den här veckan - den blir tung. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar