lördag 19 april 2014

Sanning eller konka?

När lugnet och stillheten la sej kom raset. Kroppen är extremt känslig och jag känner igen tendenserna i bäckenet från i julas. Nacken och bröstryggen protesterar hela tiden och skriker om vila. Jag försöker ta tiden som den är och ser de andra på långt avstånd då de går på upptäcktsfärd. 


Får ta en sak i taget med en massa vila emellan. Leker liggande i soffan och med sonens fantasi blir min kropp blir till murar i ett fängelse för leksaksdinosaurierna.

Med distans bakåt ser jag tydligt resultatet av de senaste veckorna - de har slitit hårt på mig. 

4 kommentarer:

  1. Hoppas ni har en fin påsk och att du får den vila och återhämtning du behöver.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Och välkommen hit!

      Tack vi hade det fint - och viss vila blev det, men mest en välbehövligt miljöombyte ut i den vackra naturen!
      Hoppas att du/ni oxå hade en vilsam påsk!

      Radera
    2. Tack snälla, vi hade det lugnt och skönt. :)

      Radera

Synen på välinformerade patienter

Hej! Undersökningsdags igen!  Jag undrar över era erfarenheter av mötet med olika yrkeskategorier och deras syn på välinformerade p...