måndag 19 maj 2014

Måndagsbakis

Till skillnad från förra helgen har denna varit betydligt gemytligare både till väder och humör på hela familjen. Jag har dessutom märkt av att jag i princip var orörlig hela förra veckan - bäckenet har inte protesterat för minsta lilla denna helg! Jag har försökt förvalta detta väl genom att inte övergöra bara för att jag mått bättre.  

Dock är måndagens mående som vanligt - jag är aktivitetsbakis igen. Jag försöker ta det lugnt, har buffrat med Alvedon och Ipren samt slurpat i mig lite Resorb. Målet för dagen är att ta en dusch och att komma utanför dörren i det fina vädret. Vi får väl se - just nu känns det övermäktigt att komma upp ur soffan. 

Till dej - du nytillkomna läsare som lämnat en mängd kommentarer under helgen - tack för ditt engagemang! Jag är dock inte i skick att kunna svara på alla kommentarer just nu, även att jag har som princip att alltid svara på kommentarer. Jag har fått ditt mail och svar kommer så småningom. 

2 kommentarer:

  1. Tackar! Känn ingen panik! Du svarar om och när du känner. Ursäkta snarare responsflödet. Har så mycket att dela med mig av också. Samtidigt som jag till min sorg ser att du fortfarande är i kvarnsten grepp både i mående, och utredande. Åter! Tack! För bloggandet och givandet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gör mitt bästa för att svara men kommer att fokusera på att svara på kommentarerna som gäller nyare inlägg. Det är bara roligt om det jag skriver kan hjälpa någon annan, en bonus då jag skriver för att klara av att hantera min egen situation.

      Radera