onsdag 9 juli 2014

Njutbart (och inte)

En kort glädjerapport från värmen. 

Två dagar i rad har jag tagit korta, långsamma promenader på grusvägen - och det har varit SKÖNT! Det är stor skillnad eftersom promenader inte varit sköna överhuvudtaget de senaste åren. Raka motsatsen snarare - fyllda av obehag både under och långt efter. 

Så nu tänker jag lägga till promenader på aktivitetslistan. För även om jag ökat min aktivitetsnivå så har jag fortfarande undvikit promenader eftersom det känts som en för hög belastning. 

I övrigt fnissar jag (och i huvudet gapskrattar) åt grannen med leopardmönstrade speedors.


2 kommentarer:

  1. Vad härligt att det går framåt! Ha en fortsatt skön sommar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas och håller tummarna för att din sommar oxå är skön! Kram

      Radera