tisdag 1 juli 2014

Snurrar lite för fort

Sitter hemma i soffan och njuter av att göra ingenting. 

Utmanade mina gränser ordentligt i söndags och åkte på släktkalas - vilket var trevligt och oerhört längesedan sist - men det  blev en aningens för mycket. Igår var jag till stor del liggandes med symtomökning och temphöjning och det är detsamma idag. Så tråkigt, men jag vet att ju mer disciplinerad jag är med vila och övningar desto fortare är jag ur bakslaget.

Så idag så de andra är på en rolig utflykt njuter jag av att bara få sköta om mig själv. 

4 kommentarer:

  1. Styrkekramisar i massor. NJUT!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack - jag njöt i massor! Kram

      Radera
  2. Åh, får du också temphöjning av överansträngning? Jag går omkring med 38 graders feber nu p g a utmattning, överansträngning och stress. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det kryper upp till runt 38 och jag mår helt kymigt. Hoppas ditt har lagt sej nu! Kram!

      Radera

Diciplinerad inaktivitet

Jag måste erkänna att jag ibland önskar att jag hade en sjukdom som gick att förbättra med hård fysisk prestation.  Som krävde aktivitet. Ja...