onsdag 13 augusti 2014

Övermod?

I natt låg jag vaken med överbelastningsbesvär och förbannade mina fina ord om måttfullhet och balans - pyttsan heller! Balansen är svår och marginalerna fortfarande pyttesmå. 

Tänker att på sätt och vis var det ju bättre att bakslaget kom nu än senare i höst, då jag efter sommarens framsteg inte alls känt mig tveksam till att börja arbetsträna. 

Nu ser jag ju vad lite som behövs för att balansen skulle rubbas - enkla men ändå för högt belastande sjukgymnastiska övningar - och att vägen till att tåla belastningen som en arbetsträning innebär förmodligen är lång. 

4 kommentarer:

  1. Kan bara säga att jag skriver under på rubbet; de små marginalerna, aktivitetsbalanssvårigheter i sällskap, övermodet.
    Ändå får man bara kämpa vidare.
    Sofia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men å hej Sofia - har undrat hur det går för dej!
      Det låter som att du har det kämpigt? Kram!

      Radera
  2. Känner igen mig. Det behövs inte myckdt för att man ska få bakslag...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det är en svår balansgång!

      Radera

En ärlig ursäkt…

Alltså, det är dags nu. Jag måste krypa till korset och be er alla om ursäkt. Jag har varit till en sådan belastning på grund av min oerhör...