måndag 15 december 2014

Förbannade måndag

Vecka tre med sjuka i huset - sonen fick feber i går kväll efter knappt en vecka tillbaka i skolan. Jag är trött till max och mannen flera veckor efter med jobbet - ingen lysande kombination direkt. 

Jag har precis lyckats vända skutan en aaaning efter i princip totalt sängliggande sedan i torsdags. Massor av meditation har lyckats dämpa systemet lite och jag sover nu nååågot bättre. Tyvärr är jag ännu mer känslig än vanligt för alla intryck och jag blir totalt urlakad av ingenting. 

Och nu känner jag återigen hur stressen drar runt i kroppen. Dags att meditera. 

❤ Jag läser alla era fina kommentarer - de värmer mitt hjärta - och jag lovar att svar kommer så småningom! ❤

6 kommentarer:

  1. Säckvis med sympati till dig och de dina! Håll ut, det tar slut!
    kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Det är verkligen tröttsamt när det vandrar runt från den ena till den andra i familjen. önskar dig snabb bättring och att energin kommer snart. Bra att du mediterar.

    Önskar dig en helt suverän kväll!

    You Rock!!!

    SvaraRadera
  3. Kikar in här igen...
    Önskar dig en fin jul och ett riktigt gott nytt år!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej vännen! Förlåt sent svar - men detsamma till dej!!!
      <3 <3 <3

      Radera

Diciplinerad inaktivitet

Jag måste erkänna att jag ibland önskar att jag hade en sjukdom som gick att förbättra med hård fysisk prestation.  Som krävde aktivitet. Ja...