måndag 16 mars 2015

Glimtade till

Förra veckan hände något! Jag kände en glimt av energi och styrka för första gången sedan i somras. Så underbart och ljuvligt att inte starta allt i ett totalt utpumpat läge. 

Tyvärr blev sonen sjuk i lördags och som följd av detta stresspåslag och dålig sömn hos mig. Konsekvensen av störd återhämtning blev som vanligt ökad smärta och utmattning. Jag är extremt känslig för störningar på det området, antagligen för att jag inte har några som helst reserver att ta av utan jag har bara det lilla jag lyckas skrapa ihop under en natts sömn. 

Jag hoppas att detta bara är en tillfällig grop - och inte ett djupt hål - och att jag kan fortsätta att bygga på det jag har gjort under ett halvårs tid. 

4 kommentarer:

  1. Känner igen det där glimtandet. Det går så fort över att i efterhand vet man inte om man drömde...Men det är nog tecken på att det går låååångsamt åt rätt håll. jag hoppas och tror att din grop är "en lille en" !
    kram Sofia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror oxå att det är ett tecken på att det går åt rätt håll, det gäller bara att återhämtningen går åt rätt håll nu oxå, annars går det inte komma ur nån grop! Kram!

      Radera

Om att önska bättring

Jag har insett att jag hellre önskar att människor säger att de finns med mig oavsett hur jag mår än att de önskar mig bättring. Det känns s...