torsdag 11 augusti 2016

#människanbakom växer fram

Tusen tack för alla berättelser ni delar med er av. Roligt att så många engagerar sig - jag blir alldeles tagen.

Fortsätt att skicka in era berättelser. Känn inga prestationskrav, utan skriv som du känner och tänker. Det är inte bråttom - jag fortsätter publicera berättelser så länge jag får berättelser skickade till mig.

Uppmärksamma mig gärna om ni skriver något i er egen blogg på temat så kan jag försöka hinna länka till er härifrån också. Uppmärksamma också gärna andra på aktionen genom att gilla och dela inlägg eller sprid information på egen hand. Bilderna #människanbakom är okej att sprida vidare.

Nu gör vi skillnad - tillsammans!

Kram <3

Till dej som är nytillkommen följ länken för att läsa mer om bakgrunden till aktionen:
Nu tar vi plats!

2 kommentarer:

  1. Tack och massor av kramar till dig Malin som släpper fram alla dessa historier ur glömskans och negligerandets garderober! Tack till alla er som skriver och berättar med ert hjärteblod, ni är hjältar hela högen.
    kram Sofia

    SvaraRadera
    Svar
    1. ❤️ Tack! Jag skulle gärna läsa din berättelse, om du orkar och vill? Vi har följts åt länge nu! Kram!!

      Radera

Ditt ansvar - inte mitt!

För någon vecka sedan påbörjade jag en text som handlade om att vara genomskinlig och självutlämnande med syfte att uppmärksamma ett behov ...