lördag 22 oktober 2016

Undersökning om hur kritik tas emot

Hej!

Nu har jag en ny undersökning ute på Twitter. Denna gång är jag intresserad av hur du upplever att dina synpunkter, invändningar eller klagomål gällande vård och stödsystem (sjuk/aktivitetsersättning, sjukpenning, LSS och dylikt) tas emot?

1. Efterfrågas aldrig
2. Ignoreras om försöker
3. Beror på vem jag träffar
4. Efterfrågas och värderas

Du kan svara via Twitter (om du har ett konto) via denna länk:


Om du vill delta men inte har Twitter kan du svara i kommentar här, i personligt meddelade på min Facebook-sida eller via livetsbilder(snabels)gmail.com

Tack på förhand och ta hand om dej! <3

4 kommentarer:

  1. Helt beroende på vem jag träffat. Har blivit nonchalerad i många år innan den slutgiltiga kraschen av vården, sen ifrågasatt och misstrodd under sjukskrivningen, för att på slutet bli trodd och få respekt för min kunskap om min diagnos. En resa.
    Kram Sofia, hemma igen efter tre veckors Afrikavistelse.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack min vän! Å, välkommen hem - hoppas att ni hade det bra och att inte bakslaget blir för långvarigt! Kram

      Radera
  2. Svar (om än försent):

    1 och 2.

    SvaraRadera

Diciplinerad inaktivitet

Jag måste erkänna att jag ibland önskar att jag hade en sjukdom som gick att förbättra med hård fysisk prestation.  Som krävde aktivitet. Ja...